Wednesday, January 27, 2010

Thursday Portrait.....




There always seems to be something hanging over my head on these Thursday Portraits, but I just can't put my finger on what. I'll think of it....

I seem to be on this 'Femme Fatale' kick lately on my Friday 55's. I wonder where THAT inspiration is coming from? Hey Thats IT! Thursday is the day BEFORE Friday Flash 55!
(Friday Flash 55 is where you pen a story that has a Plot, and a Central Character, and it is EXACTLY 55 words.)
( Although, since I am the most gracious host from coast to coast, I accept ALL entries of any format...:-) )

Aaahh Shaddup! You'll be my age someday...IF YOUR LUCKY!!!!!

See Ya Tomorrow...Peace!!!

25 comments:

Thom said...

LOL...It took me just a minute or so to find the reference this week LOL. Well done. Mine is scheduled to go. I wasn't going to do it but then thought...I can't miss this :) Have a great day tomorrow. Oh and again, Susan, if she remembers is suppose to do my link for me :)

Susan said...

Thom, this might sound silly...you do mean another Susan, right? LOL

G-Man I have one sceduled to go up but another that I'm thinking of replacing it with. To the best 55 goes the spoils, I say.

Can't wait for Friday (well, Thursday cuz it makes posting here SO much easier!

G-Man said...

Hey Susan...Thats sooo funny because I have a replacement 55 ready as well...We'll see.

Thom...Thats what you get for having 10 blogs!!

Susan said...

G-Man -I switched to my new one. You might want to sit back and light one up to get through it...LOL ;) 10 blogs Thom? Jeeze Louise! It's all I can do to keep one going :)

Ms Hen said...

Thanks for visiting my blog.. I'm not forgetting Friday.

i am having so much fun and hopefully the mental activities will keep me from getting Alzheimer..

Your 55 last friday was amazing..

Serena said...

That balloon's damned scary looking! It does have one redeeming quality, though -- it's pink.:)

Cloudia said...

Aloha, Friend!


Comfort Spiral

lime said...

yer creepin me out the way yer looking at me...or maybe it's the way the balloon is leering.

staceyjwarner said...

You make me smile!

much love

staceyjwarner said...

you make me smile...

much love

the walking man said...

This is more fun than finding the Playboy bunny in the cover.

Akannie said...

Hey Galen!!

I'm posting my 55 on Elegantblessings from now on, AKAnnie is down for the time being....Unlike Thom, I can multi-task, but having 2 now is as far as it goes!!

Hopefully the effects of the anesthesia will wear off enough that I can write one!! lol

Brian Miller said...

look at those eyes...smiles.

Ocean Girl said...

Fun place. Complete with skulls.

Shadow said...

what a cheeky little face. no, not you, the balloon, heee heee heeee. see ya tomorrow!

Lulda Casadaga said...

I thought I saw dollar signs on those balloons eyes...:D I'm putting on my thinking cap right now! See ya tomorrow...

Mama Zen said...

Mine will be up in the morning!

Donnetta Lee said...

Hi, Galen! I'm already as old as you are--probably older!

Well, my Friday 55er is up. I'm at the Punta Gorda library and thought I'd better get it posted as I probably won't make it in tomorrow. Enjoy. D

Jessie said...

hey ... that looks like me!!!
hopefully i'll have something up tomorrow...

Larry said...

love the balloon kinda looks like an exwife looks close anyway. I'm ready to post now but I'll wait until somewhere between elevenish or midnight after all 2morrow is Friday right?



The Fate Of Sitting Bull"



Thanks Galen for all the words of wisdom when it comes to your comments On This Blog Of Mine. Their appreciated too.

Susan at Stony River said...

It's almost Friday and I'm dry -- will do my best however. That's a handsome man behind btw LOL.

YES THOM I WILL POST YOUR LINK. *sigh*
Bossy bus drivers. Hmph.

Chef Kar said...

I see a balloonhead. Is that kind of like a bobblehead in disguise? A bit of a self-portrait above you?

Mine is ready and up. Please say a prayer when you read it, for my son and anyone else in need.

Friday Flash 55 ~ Wounded Bird

javajazz said...

is that taken at work?
oh man, i can just picture
you doing arts and crafts
in your office,
followed by
the thursday photoshoot...
and everyone at the office saying,
"oh, Galen's just doing
his weekly ad for the 55..."

jinksy said...

Although it's now Friday at my end, I couldn't bear to break up the fun on my bog, by posting a 55 - It would seem a lot of funny poets have crawled out of the woodwork, and I don't want to put a dmaper on their inspiration. :)

廖佳怡 said...

關鍵字行銷 網路行銷 軟體行銷 搬家 活水機 濾水器 淨水器 1069 GUCCI GUCCI包 GUCCI包包 LV包 LV LV包包 除腳臭 自慰器 情趣用品 情趣商品 跳蛋 按摩棒 高雄監視器 監視器 監視器材 監視攝影 網路創業 當鋪 當舖 流當品 特賣會 團體服 免費廣告 佛具 加盟 臭臭鍋 加盟 火鍋 期貨 婚紗 情趣用品 情趣 女人徵信 女人徵信 女人徵信 女人徵信 女人徵信 減肥 豐胸 整形 電波拉皮 雷射溶脂 飛梭雷射 私密處保養 seo 104 104論壇 seo 行銷軟體 壯陽 早洩 陽萎